CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 11, 2011

aku, dia & vintage photo contest

hi, join contest lagi....
mmg btol2 dh giler contest akuni.....
hahahaha....
=)))))



memandangkan aku baru jek blajar edit2 gambarni, aku nk trylh masuk contestni.......
kot lah ada rezeki bley menang......
insyaALLAH......


..klik di SINI utk join..


dan seterusnyer aku mengambil keputusan utk mempertaruhkan gambar aku & puteriku....
ini dia gambar sebelum edit....



dan inilah hasilnyer setelah di edit........


amacam nmpk klasikkan???????
maklumlah baru jek blajar edit2 gambarni....

dh jd follower dh...
dh tag kawan2 dh...
  
rsenyer smua syarat dh dipenuhi....
skang mau say babai...
smuga ade rezeki utk aku...
jom ramai2 kite join contestni.......
menguji kekreatifan anda!!!
menarik......
i like!!!!
=)))))

2 comments: