CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 31, 2011

CONTEST NAMA BABY SAYA




salam ari Isnin untuk semua......
arini hujan masih lagi setia turun membasahi bumi...
sejuk2ni rase nk join contest lagi...
tq utk my sis in law sbb dari blog dialah saya dpt tau contestni...
tqvm sis!!!


so,syarat2 pertandingan contestni ingin saya penuhi....


SYARAT-SYARAT PERTANDINGAN
1) Anda mestilah ayah atau ibu kepada baby berkenaan dan mestilah seorang blogger...
Yes, I am.. Saya ibu kepada baby saya & semestinye saya seorang blogger....


klik BANNER utk join...

2) Copy Banner di atas dan link kan.
Done..


Actually, saya ada 2orang anak...
Seorang lelaki dan seorang perempuan...
Baca blog puan penganjur rasenyer bley join utk 22 orang anakkan??????
So,saya wat keputusan untuk masukkan 22 nama anak saya...


Anak lelaki saya diberi nama AFIQ AIMAN...
Afiq membawa maksud yang mulia sementara Aiman membawa maksud yang bertuah...
Oleh itu, gabungan Afiq Aiman membawa maksud anak yang mulia serta yang bertuah...
Nama Afiq dipilih oleh saya sendiri kerana saya inginkan putera saya membesar menjadi anak yang soleh dan mulia disisiNYA...
Nama Aiman pula diberi oleh ibu saya mengenangkan Afiq Aiman merupakan cucu sulung dalam keluarga saya...Ibu saya mengharapkan Aiman bley membesar tembam macam anak sahabat ibu saya yang juga bernama Aiman...
tetapi anak saya tetap kecil molek...
XXS size...
Gabungan nama Afiq dan Aiman diterima oleh saya dan suami...
sehingga kini, Alhamdulillah, anak saya serasi dengan nama Afiq Aiman...


Anak perempuan saya diberi nama ANEESA AZZALEA... 
Aneesa membawa maksud yang mesra @ kegembiraan sementara Azzalea membawa maksud kekal abadi...
Oleh itu, gabungan Aneesa Azzalea membawa maksud anak yang sentiasa mesra dan sentiasa memberikan kegembiraan yang kekal abadi kepada kami sekeluarga...
Nama Aneesa dipilih oleh saya sendiri kerana saya suka membaca novel Lagenda Budak Setan..
Anak Kasyah & Ayu diberi nama Nur Anisah yang membawa maksud cahaya kegembiraan..
Dari situ saya jatuh cinta dengan nama Anisah dan menyimpan cita-cita untuk memberikan nama anak perempuan saya Anisah...
Bila saya dapat tau saya mengandungkan anak perempuan saya seacrh internet dan cari nama yang bley digabungkan dengan nama Anisah...
Bila saya seacrh internet saya dapat nama Aneesa Azzalea...
gabungan nama ini memberi makna yang baik dan saya berbincang dengan suami tentang nama ini...
Alhamdulillah, suami saya setuju dan akhirnya tercatatlah nama Aneesa Azzalea di surat beranak serta myKID anak sayani...

3) Buat satu entry menerangkan NAMA anak anda. Maksud nya. Siapa Yg Memilih dan Kenapa Nama itu dipilih.
Done..


4) Tinggalkan entry anda di ruangan entry ini.
Done..


5) dan menjadi Follower Idma Textile. 
Done..

puteraku, AFIQ AIMAN...
puteriku, ANEESA AZZALEA...


OPS. JGN LUPE LETAK PIC BABY ANDA :) 
Done...
=)))


3 comments:

  1. salam perkenalan sis :) tengs join ye :) goodluck :)

    ReplyDelete
  2. salam...
    welcome...
    tq gak sbb sudi jengah blogni tgk entry akak...

    smuga ada rezeki utk anak2 akak...
    =)))))

    ReplyDelete
  3. jemput join contest tps unik untuk baby,hadiah menarik untuk dimenangi...http://www.qalish.com/2010/12/contest-tips-unik-untuk-bayi-qalishcom.html

    ReplyDelete